19 november 2010

Nöjd

Färdig idag. :-) Nöjd. :-)
Sitter och känner mig nöjd. Liksom småmyser lite för mig själv. :-)

Jag är fortfarande trött.
Det är fortfarande lite kaotiskt.

Men det där spelar liksom inte någon roll. :-) Jag är nöjd ändå. Grundnöjd. :-D

Saker som gör mig glad just nu:
  • Fröken Löken sa "nej, JAG är mysigast i världen!" när jag påstod att det var katten som var det. Fröken Löken brukar springa åt andra hållet om hon börjar misstänka att det kan vara kramar på gång. ;-) Men i morse fick jag lite mys. :-D
  • M kommer hem idag. :-)
  • Jag blir så glad att jag har såna fantastiska bloggvänner. :-)
  • Måla och sy. :-) Jag vet att det inte synts på bloggen på evigheter, men jag pysslar varje dag.
  • Läsa böcker. Också något som gett tid varje dag under den här veckan. :-)
Vad gör dig glad idag?? :-)

5 kommentarer:

Persilja sa...

Det är en gåva att kunna vara glad åt minst fem saker varje dag! :) Jag hade en bok när barnen var små där jag skrev 7 saker jag blev glad av.
Kul att läsa nu, typ de har inte bråkat idag eller fick mina tofflor av Lukas och en puss. :)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Du har verkligen varit igång idag med bloggandet :)

Gillar din målning... är det du och din katt? Tycker mig se några likheter ;)

Charlotte Netz sa...

Tack för kul läsning Stina. gillade alla dina inlägg om trötthet =) och kan bara hålla med - det är en evig kamp mellan kropp/hjärna/hjärta.
Allt går runt runt...
Gillar även att se dina målningar! Härliga färger och skön känsla!

stina sa...

det är så himla kul att du kommit igång med målandet!

Mokzan sa...

Himla fin målning. jag har målat lite själv också men har fastnat mitt i en målning, får ta tag i lite tvätt och städning istället.
Tusan vad tiden går fort jag hinner inte med, har två lediga dagar och två fotouppdrag, jag vill bli färdig med min sista kattmålning så jag kan skicka iväg dem, jag vill börja julpiffa, jag vill göra julkort, jag vill mecka med blogshopen, jag vill bara ligga under filten och läsa, jag vill baka och mest av allt så behöver jag mer energi. Det är ganska turbulent på mitt jobb just nu, jag saknar min hund och jag känner att jag behöver rycka upp mig, en energipåfyllning hade inte skadat nu. Hoppas du är pigg och att kreativiteten spirar =)