10 november 2010

En bok-dag

Måndagen blev en bokdag. Jag hade en bok att lämna igen på biblioteket och som vanligt gick jag ett varv och botaniserade bland pysselböckerna och psykologiböckerna och fick med mig några av varje hem. Bland annat en översatt version av Brené Browns bok I Thought It Was Just Me (but it isn't) som jag började på i somras, men sen kom jag av mig. Den svenska titeln blev tydligen Kvinnor och Skam. Låter ju som en jättekul bok... ;-) Men den är bra.

När jag sedan kom hem hade boken Creative Bloom av Jennifer Swift också kommit!! :-D (Tyvärr kan jag inte lägga in någon av mina egna bilder på boken, för datorn strular lite och jag kan inte föra över några bilder från kameran just nu.)

Jen hade lagt ner sådan omsorg om paketet, så det var mer som att få en present, än en bok jag beställt. :-)

Bokpaketet :-)
Paketets baksida
Tygfågel på kartongen :-)

I kartongen låg även ett trasselhjärta och dessa ord i ståltråd. Hur fina som helst!! :-D

Jag kommer att skriva mer om boken när jag har läst ut den. :-)

(Inläggets bilder är mörka och tråkiga. På grund av datorstulet kan jag inte heller använda Photoshop.)

1 kommentar:

popetotrora sa...

Visst är det kul att få fina paket!? :-) Jag brukar själv försöka att alltid lägga lite extra vikt även på utsidan av paketet. Det är ju så mycket roligare att få det då. :-)

Ha en bra eftermiddag och kväll!