22 november 2010

Ah, ny vecka! :-)


Det snöar lite långsamt. Julmusik. En rejäl Att Göra-lista. Känns helt okej. :-)

Fast jag är lite dagvill och det hade lika gärna kunnat vara onsdag. Mina dagar är lite lika. :-) Kanske beror det på att jag, enligt M, är dålig på att vara ledig. Mmm.... Försöker bli bättre, men det är svårt när jobb och hobby är samma sak. :-) Men det gör mig inte så mycket så länge jag har roligt. :-) (Men jag ser varningslampan. ;-) )

Igår lekte jag med ståltråd under större delen av dagen. Jag både testade en del av beskrivningarna i Jennifer Swifts Creative Bloom och provade egna idéer. Hur kul som helst! :-)

Nu får emellertid ståltråden vänta (leka och experimentera = hobby?? ;-) ), för nu är det andra saker som står högst på Att Göra-listan. :-) Fler blogginlägg blanda annat. :-) Och vill man ha mer att läsa kan man läsa fredagens fyra inlägg. Nej, det blev visst FEM! Jag som försöker planera bloggandet bättre, men det där ser ju snarare ut som att det blev något slags ketchupeffekt. Haha!! Hur som helst. Tre av inläggen handlade om trötthet, vilket känns mer än aktuellt nu i november.

2 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad fint du får till det med ståltråden! När jag försöker göra något med ståltråd blir vi bara osams och allt slutar med trassel, haha. Men det gäller kanske att ha en tillräckligt mjuk tråd så att den är samarbetsvillig ;)

popetotrora sa...

Åh, jag funderade just på om det var du själv som hade gjort ståltrådsordet i förra inlägget. Och nu när jag ser detta inlägg så förstår jag ju såklart att du gjort dom själv. Fint!!

Visst är det svårt ibland att planera sina blogginlägg. :-) 4 st ena dagen och knappt ett enda nästa dag. Men ibland har man ju helt enketl så mycket man måte få ur sig! :-)

Ha en fortsatt bra dag!!