20 oktober 2010

Tävla hos Ulrika Gabriel Inspiratör

Jag tävlar väldigt sällan, både i bloggvärlden, med alla dess utlottningar och giveawayer, och i "vanliga livet". Dels för att jag ändå aldrig vinner. Aldrig. Jag måste fått någon annan bra egenskap istället. ;-) Och dels för att jag vill ha lite intressantare inlägg än bara tävlingtips i min blogg. ;-)


Men det här är bra. :-) Ulrika Gabriel är beteendevetare och arbetar som coach i Västerås. Hon har en klok och inspierande blogg som du hittar HÄR. Bloggen har i dagarna fyllt två år, och det firas med en tävling där man kan vinna något bland följande:
  • Föreläsning på din arbetsplats (under förutsättning att du arbetar i Västerås)
  • Bokpaket med må-bra böcker.
  • 3 månaders Passionscoachning  per mejl.
  • 3 månaders coachning via Skype
  • Granskning av CV och personligt brev 
Fantastiska priser att välja bland!! Läs mer HÄR om hu du gör för att vara med och tävla. 

Och HÄR kan du läsa mer om Ulrikas Passioncoaching.

Tävlingen pågår till och med den 24 oktober.

Inga kommentarer: