20 oktober 2010

Jobbar med Rosa Bandet-auktionerna

Har fixat lite med fotona och håller på med objektsbeskrivningarna. Puh! Behöver en liten paus. Fastän jag VET att det är mycket jobb med att lägga upp auktionerna på Tradera så har jag ändå skjutit på det tills det börjar bli panik. Varför gör man så?? Ja ja.

Nu blir det en paus till ikväll, för nu ska jag strax hämta Fröken Löken från fritids. Så ikväll kommer auktionerna upp. Japp, så är det! Jag kommer även skicka ut ett nyhetsbrev när de är uppe, så har du inte lämnat namn och emailadress kan du göra det nu, så får du informationen i din inbox i kväll. Smidigt. :-)

Det har inte så mycket att göra med auktionerna. Eller jo, för det ligger en igelkott där i. Det är nämligen paketet som är på väg till Viktoria som vann äppelgirlangen och igelkotten. :-) Och så är det prickigt, och det kommer vara prickigt i auktionerna också. :-)

Men anledningen till att bilden är med här är att jag funderar på om man är kreativ eller väldigt lat när man inte orkar plocka fram en vit klisterlapp att skriva adressen, utan stäcker ut armen och hittar lite gesso som man snabbt kladdar på. ;-) Funkade bra i alla fall. :-D

1 kommentar:

Mokzan sa...

Gesso idén var ju super kreativ, blev ju jättefint, jag tror jag kommer härma dig. =)