04 oktober 2010

Jag är i chock. Jag har målat.

Och inte nog med det. Jag har målat och det var så KUL hela tiden! Perfektionisten i mig höll sig borta hela tiden!? Jag vet inte vad som hände. Men det var mycket trevligt, som när jag var yngre och ritade och målade jämt :-), och jag hoppas att det upprepar sig. :-D


"Go confidently in the direction of your Dreams. Live the lifte you have imagined."
Henry David Thoreau

Som sagt, jag är i chock. Och väldigt nöjd. (Oj, Perfektionisten reagerar visst på ordet "nöjd". Bäst att ignorera alla invändningar från Perfektionisten. ;-) )

9 kommentarer:

Sara sa...

Jag har bara en sak att säga: Vackert!
Och en sak till: Vill också kunna måla sådär :)

Charlotte Netz sa...

Wow!
Du funkar bra i chocktillstånd!
Och vad kul att hon är RÖD - din inre kreatrix. Nu när du släppt fram henne finns det ingen återvändo.
Nu vet du vad du ska leka med framöver!
go GO GOOOO!

Jenny sa...

Vackert! Du ska vara mer än nöjd :)Vad glad jag blir för dig fortsätt så. Må så gott. Kram

Mokzan sa...

Men den är ju fantastiskt fin den lille perfektionisten i dig kan känna sig väldigt nöjd =)
Jag är själv lite sugen på att måla lite, jag skänkte ju några katt tavlor jag målat till KKS.nu som hjälper hemlösa katter. Just nu auktioneras mina tavlor ut och alla har fått bud, det trodde jag aldrig, och bättre bud än jag trodde. Så jag tror jag ska slänga ihop en serie tavlor till och skänka, det känns ju extra kul när det går till välgörenhet. Men just nu är det smyckestillverkning som gäller här och att få färdigt blogshopen, det tar sig =)

stina sa...

vad fin! roligt att höra att du ignorerar den där perfektionisten, det kanske jag också skulle ta och testa. :)

Knyttsak sa...

Fint :)

Jag håller också på att ta upp mitt måleri igen. Jag har haft samma problem som du - perfektionisten i mig har varit i vägen, men den senaste teckningen jag gjorde blev jag faktiskt riktigt nöjd med. Den blev inte så bra som jag skulle vilja att den var, men det är ett steg på vägen.

Camilla sa...

Jättefint! Tavlan är ju perferkt så det är bara att fortsätta. Nu när du kommit igång...

NjutVarjeDag sa...

Fortsätt måla!!!!

Själv målade jag några år, men jag är lite fast i att måla av andra saker. Skulle vilja släppa loss kreativiteten och måla ur sinnet!

kram
/Anneli

Fröken Pyssel sa...

Jättefint!!! Och åh vad roligt att måla! Målade jättejättemycket som yngre men har inte målat på många år. Nu har jag köpt mig lite material och ska sätta igång, blir peppad nu!