12 september 2010

* PYSSELSTAFETT * nr 2

I höstens Pysselstafett har jag fått ihop 17 svenska bloggar och 3 utländska pysselbloggar med tillsammans 23 tutorials! :-) Och vi kommer att ge er tutorials inom en massa olika pysselområden - scrap, sy, sticka, betonggjutning , bara för att nämna några. Vi har även med ett par recept! :-) Vårens pysselstafett var bra, men den här är ännu bättre!! :-D

Min tanke med pysselstaffetten är att vi ska inspirera varandra och andra, och att man kanske även hittar nya bloggar och nya bloggvänner. :-)

Vecka 1 


 






Vecka 2








Vecka 3








Vecka 4



Hör gärna av er om ni följer eller blir inspirerade av någon tutorial. Jag och de övriga deltagarna uppskattar alla kommentarer vi får! :-)

9 kommentarer:

Teamjes sa...

Det här låter superkul , jag hänger på !!!

Jenny Bergvall sa...

^åh det skall bli så skoj att se vad alla hittar på denna gång. KRAM

Evasleva sa...

Det här ska bli riktigt spännande att följa! Tyvärr kunde jag själv inte vara med denna gång eftersom det är lite mycket hemma och på jobbet. Men nästa gång kanske..? Ska fundera på något kul :)

Linda sa...

Vilken bra ide:). Det ska bli spännande att följa, vill ha massor med inspiration.

Bollebygdsbo sa...

Låter väldigt spännande!
Jag har sett det du gjort i betong - verkligen fint och inspirerande!
Nu hoppas jag att jag tagit mig ur det jobbiga som förkylning mm har tryckt ner mig i.
Orken är på väg tillbaks igen.

Bollebygdsbo - igen sa...

Oj, det blev visst lite fel. :D
Kommentaren skulle hamnat hon Inga.
Men vad gör det, idén är härlig ändå och förkyld har jag varit och nu finns ju Ingas betongalster på hennes blogg. :D

Christy sa...

Happy to be part of the craft relay. The projects and tutorials are awesome.Thanks for organizing this Stina! :)

The pyssler sa...

Kul idé, ska bli kul att se. =)

emelie sa...

Såg nu att en bild hade försvunnit på min beskrivning, men har rättat till det nu!!;-)