28 september 2010

Nu har vi jul här i vårt hus

Ja, i alla fall i pysselrummet. Och så har jag ju en massa grejer från mormor här inne också, så det ser ut som en galen blandning av mormors förråd och en tomteverkstad. Efter som jag inte hinner röja upp här inne nu blir man väldigt bra på att fokusera på det man ska göra och att "stänga av" allt stök runt omkring. ;-)

Någon som inte bryr sig ett dugg om stöket är Katten F. :-) Hon har sitt lilla "katthus" under mitt bord, men PÅ bordet och MITT I röran är tydligen mycket bättre. :-) Hon är helt frisk nu. Det enda som påminner om det jobbiga förra veckan är att hon fortfarande ska ha medicin två gånger om dagen.

Nu är det dags att natta Fröken Löken. God kväll!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken härlig bild :-)
Katter gillar verkligen att vara i centrum = att vara ivägen.

Fröken Pyssel sa...

Gosekissen! Klart man vill hänga mitt i pappershögen :-)