01 september 2010

Lite rosa pyssel :-)

Panduro har en tävling som är öppen för alla just nu. Man ska göra något rosa, och använda deras produkter. Jag gillar rosa och jag har massor från Panduro, så det var ju bara att sätta igång. ;-)


Klänningens tyg (Tildatyg) och skärpets satinband och blingspänne kommer från Panduro. Dunboan har suttit på en av Fröken Lökens prinsesstiaror och den svarta spetsen och tryckknapparna kom från mina lådor. :-) Mönstret till klänningen har jag gjort själv. :-)

8 kommentarer:

Cilenas Design sa...

Svar: Tack så mycket!:-)
Kul att Panduro anordnar sådana tävlingar tycker jag.

Och ditt bidrag är superfint! Skulle aldrig klara sy sådana småsaker, verkar väääldigt pilligt :-)

Cilenas Design sa...

Jag håller med faktiskt, sedan att man fick utgå från det man hade från Panduro här hemma gjorde att man precis som du säger pysslar lite annat än man brukar :-)

Läste om pysselstafetten du anordnar, helt nytt för mig. Får läsa vidare för det lät ganska kul, är det öppet för vem som helst?:)

Fröken Pyssel sa...

Vad fint du har gjort! Vart kommer dockan ifrån, den är ju helt fantastiskt söt!

Nu måste jag läsa om pysselstaffeten! Låter spännande!!

Mokzan sa...

Klänningen är otroligt söt, helt i min smak, och så himla välgjord och detaljerad, I like =)

Charlotte Netz sa...

hur är det möjligt att få ihop en så liten klänning så att det faktiskt blev en...aftonblåsa?
Jag erkänner att jag knappt kan sy en rak söm. Så du har min fulla beundran,
Wow!

jacqueline sa...

WOW i love that dress pattern...it's gorgeous! Oh and the fabric dots is just too perfect. Love it! Have a lovely merry happy day and love to you!

Evasleva sa...

Vilken superfin klänning! Den ser ju verkligen ut som en riktig, bara väldigt mycket mindre :)

Metal_Minish sa...

Imponerande, speciellt hur du fått till överdelen så bra trots den lilla skalan!
Supersnyggt!