01 september 2010

Lite mer information om pysselstafetten

Nu börjar det dra ihop sig. :-) Det är mindre än två veckor till Pysselstafetten ska börja, och jag har ännu inte en susning om vad jag själv ska hitta på för något till min egen tutorial. :-D

Jag ska skriva ihop schemat under början av nästa vecka, så det skulle vara toppen om ni som fortfarande inte bestämt er hör av er så snart som möjligt, senast söndag. :-) Maila, skicka meddelande på fb eller en kommentar till det här inlägget eller här, där du också kan läsa mer om pysselstafetten. :-)

Jag kan berätta att pysselstafetten kommer att börja måndagen den 13 september och sedan troligen kommer att pågå till början av oktober. Det blir fyra tutorials/bloggar per vecka (må, on, fr, sö) ELLER en varje dag.

Nu ska jag börja samla ihop allas information (mailadresser och typ av pyssel) och börja så smått på schemat. :-)

6 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Jasså, jag undrar vad det var för en ide. Kan jag ha ammat bort den tro?? *haha' Minns inte alls faktiskt. Sorry. Hojtar till som sagt, om jag kommer på något! KRAM

Sanna sa...

SV: Tack för ditt stöd gumman..

Låter spännande med pysselstafett, men just nu känner jag mig helt tom..

Kraaaaam
Sanna

Vårprickigaplanet sa...

Hej! Vad roligt att du har hittat till min blogg. Jag är jätte gärna med i pysselstafetten. Det vore superkul. Just nu står det still, men jag ska nog komma på något. Ska det vara hyffsat enkelt så alla har kan göra det? Skulle det funka med något sytt??

NjutVarjeDag sa...

Åhhh, vore kul att vara med. Men orkar jag nu? Och så prestationsångesten som vanligt;-)
Trots allt hämtar jag de flesta pysselidéer från andra - men här vill jag hitta på något nytt....
Jag får väl tänka nån dag till och återkomma om jag ska hoppa på ;-)

Ha en skön helg!

/Anneli

jacqueline sa...

This sounds wonderful and very inspiring! Looking forward to it! Love to you!

Fröken Pyssel sa...

Nu har jag googlad, verkligen jättefina, och dyra, dockor! Åh men åh, ja nu är jag allt himla sugen på pysselstafett, men VAD ska jag då hitta på? Åh ska tänka så det knakar över natten ;-)