24 augusti 2010

Sedan sist

Vi har varit i Stockholm och varit på min brors bröllop. Jag är fortfarande lite trött efter festen och resande.

 Jag gjorde smycken att ha på bröllopet. Halsband...

 och armband.
Jag gjorde ett kort också, och det råkade visst matcha mina smycken väldigt bra. ;-)
De fick en Spa-vistelse av oss och min mamma. Och vi får ta hand om Fröken Lökens kusiner. <3

Jag har bytt hårfärg. Höst = mörkare färg. :-)

Fröken Löken har börjat förskoleklass och hon är SÅ nöjd. :-)

Fröken Lökens farmor och farfar är på besök och hjälper till att bygga  på stugan.

M är bortrest på möte i annan stad idag.

Fröken Lökens farmors syster med man är på besök från Stockholm idag och imorgon.

Fröken Löken har eventuellt svinkoppor och ska få penicillin.

Jag försöker fortfarande bli av med pysselblockeringen. Får lite lätt panik. (Men vänta nu, jag ha ju gjot halsbandet och armbandet!)

Känner å ena sidan att jag behöver kolla upp mina mål och fokusera på dem. 

Känner å andra sidan att jag inte alls ska tänka så mycket, utan bara GÖRA. ;-)


2 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Fina Stina, vacker som en ängel! :-)

stina sa...

åh vad fin du är i håret!! och smyckena och kortet blev ju också toppen! :)