27 augusti 2010

Hjälp! Jag funderar på att ha en utlottning

Ja, men jag vet inte VAD jag ska lotta ut! Så jag skulle behöva lite hjälp. Ni skulle väl kunna kika på mina bilder på flickr och sen komma med några förslag på något som jag skulle kunna göra och sen lotta ut? :-) (Kommer man på något som är nyare än från i påskas går ju det också bra. Haha!)

Medan ni gör det, ska jag fundera på om jag ska göra något ROSA till Pandurotävlingen som pågår till på onsdag (1 september). :-D

*****
Hahaha!!! Nu såg jag att rubriken kan läsas lite annorlunda än jag tänkt. Det ser ut som att jag är livrädd för utlottningen. Haha! Och eftersom jag själv tyckte att det vara så kul, så får det stå så. Kanske kan det roa fler. ;-)

1 kommentar:

Mokzan sa...

Hejhej har tittat runt på dina fina alster och jag röstar på en kudde eller en sminkväska, det är ju lätt och bra att skicka också var dom himla fina =)
Funderar också på att vara med i Rosa tävlingen men tror inte jag hinner blir färdig att fixa något.
=)