28 augusti 2010

En vanlig lördag

Nu har Fröken Lökens farmor och farfar åkt hem, byggveckan är avslutad och allt är Som Vanligt igen. Underbara härliga Vardag. :-) På förmiddagen tog vi det lugnt och på eftermiddagen åkte vi och handlade.

Min "Sätt igång!"-tavla funkade uppenbarligen ;-), så jag har skaffat lite fler gamla dukar till kommande projekt. Det var jag och några äldre damer som bläddrade igenom högarna med dukarna. Jag tror inte vi tänkte ha dem till samma sak. ;-)

Jag hittade även denna broderade Bambi. :-)

Sen åkte vi iväg till och köpte nya skor, gummistövlar och regnkläder till Fröken Löken. Och fikade. Jag är visserligen ingen fikatyp, men det var gott, och framför allt trevligt att fika med familjen.

Och så en liten bild på gårdagens pyssel. :-) Jag vet inte om jag ska behålla den, eller om jag ska damma av min tomma etsy-shop. ;-)

Inga kommentarer: