15 augusti 2010

Dags för en ny pysselstafett!


Ja, visst börjar det bli dags för det nu!? :-) Tanken är att göra det som förra gången - jag samlar ihop dem som vill vara med, gör ett schema och ett par bilder ni kan använda i blogginlägg mm.

Och du som är med följer dessa enkla regler:
* maila mig typ av pyssel (betong, sy, decoupage, scrap, virka, sticka osv)
* lägg upp en tutorial på ditt datum
* länka till min blogg till ett speciellt inlägg med schemat och info
* avsluta inlägget med en länk till näste pysslare på listan

Det jag vill ha den här gången är olika typer av Höstpyssel!

Preliminärt startdatum är 1 september.

Lämna en kommentar om du är intresserad av att vara med. Lämna gärna en mailadress där jag kan nå dig, eftersom schema och annat kommer att mailas. :-)

7 kommentarer:

Linda Horn sa...

Vet att jag lovade i våras... men jag måste nog få tacka nej. Det har varit så mycket nu i sommar under gubbens semester. Jag måste landa, och försöka bygga upp ny ork.

Hoppas du ändå får ihop tillräckligt många som gör fina grejer!! Lycka till!!

Skaparglädje sa...

Hej!
Hittade en presentation av dig och din blogg hos Ulrika Gabriel. Vilken fin sida du har, jag är en pysseltok och kommer att kika in till dig ofta för att få mer ideér och inspiration.
//Anne-Lie

soraya nulliah sa...

Dear Stina-sorry this is in English...I wanted to thank you SO very much for the very sweet and thoughtfull comment that you left on my post today. I am so glad to have the opportunity to write on my blog and to "meet" kindred spirits from all over the world. It has really changed my life in so many ways. I would urge you to write from your heart too-I know it is scary but very liberating and nourishing as well. We all have so much to share. xxx

Anna sa...

Jag tänkte lite extra på dig när jag skrev på min blogg idag!
http://www.spokesplace.se/blogg.asp

Anna sa...

Hallå, hej! Ny besökare här, vilken härlig inspirations blogg du har =)
Jag är en passionerad pysslare, av allt från smycken till Altered arts.. http://sinnersandsaviours.blogg.se
vi ses! =)

Emelie sa...

Hejhopp! jag ställer gärna upp i pysselstaffeten!! Hoppas jag inte skickar försent bara! Mvh emelie

Charlotte Netz sa...

jag gillar att skapa men är inte duktig på tutorials. men jag kan pyssla för mig själv här hemma, med hjälp av de idéer som kommer att dyka upp så småningom!