25 juli 2010

Hemma igen! :-)

Halloj! Vi är hemma igen! :-) Vi har varit en sväng upp till Luleå och umgåtts med släkt och vänner. Vi har både haft ett fullspäckat schema och kunnat ta det lugnt och bara vara. :-)

Rosa himmel någonstans efter Sala igår kväll efter klockan nio.

Vi åkte hem igår. Det ä ca 110 mil och bilresan tog 15 timmar. Idag har vi varit Trötta Familjen. Att det har regnat hela dagen har inte gjort någonting alls. Till och med Fröken Löken har tyckt att det bara varit mysigt. :-)

Hur är det med er då? Semester kvar eller har vardagen börjat? Regn eller sol? Pysslat något? :-)
Kram!

2 kommentarer:

Inga sa...

Härligt med semester! har varit I Malmö i helgen och hälsat på min son. Skönt att komma hem igen!

Miss Cutiepie sa...

Ja jag får först och främst be om ursäkt att jag inte hörde av mig under veckan, det var galet mycket som hände som gjorde att en tripp till "storstan" liksom inte verkade kunna bli av, men som du säger, en annan gång, förr eller senare ska det väl ändå bli av!! :)

Jag skapar layouterna i samma storlek som original fotot, jag funderar faktiskt på att knåpa ihop en snabb tutorial till bloggen om det skulle vara av intresse? Kram!