01 juli 2010

Dag 4

Nu börjar vi vänja oss vid sommarlovet. :-) Jag känner hur jag börjar koppla av mer och mer och inte längre behöver hålla koll på vad som händer bland bloggar och på facebook. Mycket skönt. Jag kanske till och med ska ta sommarlov från den här bloggen. Vi får se. Så mycket pyssel blir det i alla fall inte nu. Finns ingen tid till det.

 Igår var det mest lego.

 Och så sydde jag fast två axelband på klänningen. 
Fröken Lökens lille kusin tyckte att hon såg ut som en prinsessa. Jag tolkar det som ett bra betyg på klänningen. ;-) (Han tyckte i och för sig även att deras lilla tremänning/syssling var en hund... Hahaha!!)

 På kvällen var vi på kalas hos min kusin som fyllde år. Mycket trevligt!! Det här är bara några av gästerna. De vuxna var inte lika roliga att fota. ;-) "Hunden" är mitt i bilden med sin pappa. ;-)

Fröken Löken och Kusin åt tårtan på altanen, så att de skulle få lite lugn och ro och slippa barnen. :-D 
Varje gång vi hälsar på hos min kusin känner jag att "här skulle jag kunna bo!" :-D

Idag har vi haft en lekdejt på förmiddagen, ett lekplatsbesök på eftermiddagen och efter det har Fröken Löken lekt med grannbarn. Det har flutit på bra. :-) Imorgon blir det jordgubbsplockning med kusinerna.

1 kommentar:

jacqueline sa...

Such a beautiful day!! Summer holiday sounds like a good idea. It's really nice to take a few days off to do the things you love, enjoy your day and rest! Oh and that dress is gorgeous!! She really looks like a princess. Have a lovely merry happy weekend and love to you!