07 juni 2010

Pysselstafetten



Pysselstafett - bloggschema
Sagolikt Pyssel - armband av mönstrat papper
Min pysselhörna - tändsticksask med decoupage
Min vrå - betong & mosaik - klot till trädgården

Stjernfalls blogg - virkad jordgubbsbörs
pysselochdesign - sticka en väska
Av Clara - sy midjefökläde i retrostil

Min Pysselhörna - minialbum
NHLS pysselplats - gjut en liten betongljusstake
Get Lucky - pimpa din T-shirt

Miss Cutiepie - Cupcake Toppers
Jag här och nu och tankar som snurrar - tovade armband
Mitt liv som Jenny Bergvall - minitavla

* * * * *
Nu är Pysselstafetten slut. Jag säger TUSEN TACK till alla pysslare som
var med!! :-D Det känns som om vi borde fira vår Pysselstafett med en
sommarfest. ;-)

Jag hoppas vi lyckats inspirera någon, fått någon att testa ett nytt pyssel
och att någon kanske hittat någon ny blogg att lägga till i sin läslista. :-)

Om ni testar våra pyssel och bloggar om dem får ni jättegärna lämna en
kommentar till det här inlägget, för jag är NYFIKEN. :-D

Och låna gärna Pysselstafett-loggan i högra kolumnen och länka till det
här inlägget! :-)

Själv tyckte att det här var riktigt roligt. Jag har flera projekt jag ska testa
när semestern kommer.

Jag funderar redan på om det inte skulle vara kul att ha en Pysselstafett
med höstpyssel i september. Vad säger ni?
Någon som vill anmäla sig redan nu? :-)



((Digitalt papper från A Print A Day)

8 kommentarer:

Linda Horn sa...

Jag hänger gärna på igen!! Har redan tänkt ut vad jag kan göra då, hihi! Mailar dig det. Hoppas att det blir flera stycken pysslare, som denna gången, så kul!!
Jag är sååå sugen på att testa betong nu!! Men det dröjer nog lite ännu, har många projekt som måste bli klara först.

Tack för denna gång Stina, så kul att vara med!!

Jenny Bergvall sa...

Är med då med! Har också redan en idé om var jag vill göra då ;)
Tusen tack själv!
KRAM

Min vrå... sa...

Tack för att jag fick vara med! Det har varit jätte kul. Såklart vill jag vara med i höst igen!
Kramar Elin.

Carina sa...

Tack allihop, vad många roliga idéer, och trevliga bloggar.

Jag kan också säga ja redan nu.

Kram Carina

Hanna sa...

Åh... Så tråkigt att det är slut.det har vart supermysigt att följt pysselstafetten och jag vill gärna anmäla mig till september. Om du vill kan du kolla in min blogg: www.vackertvirkat.blogg.se.
MVH Hanna/vackertvirkat

jacqueline sa...

This is such a fun post! I am loving your "Craft Relay". Thanks for all the links!! Have a lovely merry happy week and love to yoU!

clara sa...

todilo!
Japp jag vill ha revansch! Mina foton suger verkligen så jag är definitivt på till hösten igen!
Tack alla medskapare och trevlig sommar!

AnnikaS sa...

Vilken rolig idé med pysselstafetten, skulle absolut kunna tänka mig att vara med till hösten.
kram Annika