21 juni 2010

Nu har jag flyttat :-)

Ute är himlen blå och det är så ljust fastän klockan är över tio. Årets längsta dag. :-) Jag önskar jag kunde sitta uppe och bara njuta av Ljuset, men det har varit en lång dag, och innan dess tre intensiva dagar, så det blir nog sängen istället. :-)

Imorgon kan jag skriva ett längre inlägg. Och leta fram lite bilder också. :-)

Jag har förresten ändrat koden till min blog button, så om någon har den gamla går det bra att byta, så att man hamnar här och inte på den gamla bloggadressen.

Nu säger jag godnatt! :-)

1 kommentar:

Beas barnslikheter sa...

Jag vill tacka dig för att du tog dig tid att skriva ett sådant omtänksamt inlägg till mig i min blogg. Jag uppskattar det verkligen och kommer spara orden för att kunna återkomma dem när svedan i hjärtat gör sig påmind igen.

Ett oerhört stort tack - Bea