10 juni 2010

Just nu

Läste nyss det här inlägget av Stephanie Howell. Och eftersom jag känner att det inte finns något intressant att blogga om, kan jag skriva om hur det är JUST NU:
  • Jag ska snart hämta Fröken Löken på dagis. Jag blir alltid tidsoptimist och MÅSTE plötsligt göra något precis innan jag ska gå och hämta henne.
  • Jag inser nu att jag inte kommer att hinna skiva klart det här innan jag ska gå. Jag kommer att få skriva klart det ikväll när hon somnat.
  • Jag är trött, trött, trött. Jag har varit det i flera dagar och är bra less på det nu. Jag kan inte se någon vettig anledning till tröttheten, och det gör mig ännu mer irriterad.
  • M och jag brukar turas om med nattningarna, men ikväll blir det min fjärde nattning den här veckan.
  • Sommarstugan kommer bli jättefin och jättebra, men jag älskar inte byggprocessen.
  • Mitt pysselrum ser ut som en soptipp.
  • Stora delar av vårt hem ser ut ungefär likadant.
  • Jag går sällan in i tvättstugan, för det ser ut som fan där. M håller däremot till där rätt mycket. Det är så vår tvätt blir ren. ;-)
  • Jag ha för mycket i huvudet just nu och för många projekt på gång. Jag önskar jag kunde sitta i solen och läsa istället, så som jag gjorde förra veckan.
  • NU måste jag hämta Fröken Löken. Och jag tror jag publicerar det här nu, för jag vet inte hur pigg jag är när Fröken Löken somnat ikväll. :-)

4 kommentarer:

Michele from Pipi La La sa...

I am sorry you are so tired!

Thank you for your sweet comment on my blog!

Min vrå... sa...

Jag har något till dig på min blogg! :-)

Kram Elin.

jacqueline sa...

Looks like you have your day pack with things to do! I hope you get some rest and feel less tired. Have a lovely merry happy weekend and love to yoU!

Jenny Bergvall sa...

Me like! Så skönt att liksom se verkligheten också ;)