21 juni 2010

Jag tror jag ska flytta...



Ja, jag funderar på att flytta bloggen till en annan adress. Jag ska alltså inte flytta in i Fröken Lökens nya lekstuga när den är klar. ;-) )

Jag har rätt länge irriterat mig på att bloggnamnet och bloggadressen är olika och jag har funderat på hur jag ska göra: om jag ska byta så att adressen blir Sagolikt Pyssel, precis som bloggnamnet. Men det det lutar åt är att jag använder mitt namn istället. När jag startade bloggen ville jag vara helt anonym, men det är jag inte längre. Så varför inte liksom. :-) Och bloggen kommer ju hela tiden vara MIN, så tröttnar jag på bloggnamnet kan jag ändra det sen utan att ända adressen.

Så nu är ni förberedda. ;-) Nu ska jag bara fundera ett varv till. Om någon har något argument för eller emot får ni gärna skriva i kommentarerna. :-)

2 kommentarer:

jacqueline sa...

How exciting that you will be having a brand new blog!! I am really looking forward to it! Hope your weekend was wonderful. Have a lovely week and love to yoU!

Min vrå... sa...

Grattis till flytten! ;)
Då får jag ändra så jag kan hä ga med dig!
Kram elin.