12 juni 2010

Award - bild nr 10

Jag fick en award av betongmentor ;-) Elin. :-) Awarden går ut på att man ska visa den tionde bilden som man publicerade från första början på sin blogg.

I början bloggade jag endast från mobilen. Jag hade även en privat hemsida att sköta, där vi visade för släkt och vänner hur Fröken Löken växte. Och när jag startade den här bloggen var det dels för att testa blogg istället för hemsida, och för att lyfta ut mitt pyssel, som släkten ändå inte var så intresserad av. Så dessa bilder kom direkt från mobilen till bloggen. :-)

Jag bjuder på både min nionde och tionde bild, för de hörde ihop:

En stickning och en varm katt i knät. Är man en liten gumma då?

Och det färdiga resultatet: nya sockar till Fröken Löken.
Inlägg från 11 och 12 december 2007.

Eftersom jag för tillfället är helt slutkörd (det var det tröttheten handlade om), så väljer jag att inte skicka den vidare, utan nöjer mig med att bara visa mina bilder. :-)

Inga kommentarer: