11 maj 2010

Pysselstafett med Vår- & Sommarpyssel


(Digitalt material från A Print A Day och Minitoko)


Nu är det snart dags för Pysselstafetten! :-)

Pysselstafetten består av ett gäng glada pysslare som alla bidrar med en eller flera tutorials - inom en mängd olika pysselområden. Vi börjar här på min blogg på måndag den 17:e maj. Sen går det vidare till nästa pysslare. Alla som är med lägger upp en tutorial på sin blogg på sitt datum och avslutar sedan med en länk till nästa pysslare på listan. :-)

Pysselstafett 17 maj- 7 juni - bloggschema
må 17 Stina / Sagolikt Pyssel - armband av mönstrat papper
on 19 Linda / Min pysselhörna - tändsticksask med decoupage
fr 21 Elin / Min vrå - betong & mosaik - klot till trädgården
sö 23 Viktoia / Stjernfalls blogg - virkad jordgubbsbörs

må 24 Therese / pysselochdesign - sticka en väska
on 26 Clara / Av Clara - sy midjefökläde i retrostil
fr 28 Linda / Min Pysselhörna - minialbum
sö 30 Nina / NHLS pysselplats - gjut en liten betongljusstake

må 31 Stina B / Get Lucky - pimpa din T-shirt
on 2 juni Linda / Miss Cutiepie - Cupcake Toppers
fr 4 Carina / Jag här och nu och tankar som snurrar - tovade armband
sö 6 Jenny / Mitt liv som Jenny Bergvall - minitavla

må 7 Stina /
Sagolikt Pyssel - avslutande inlägg

4 kommentarer:

zαnуα ♥ sa...

Vilken kul idé! =D

Inga Johansson sa...

Bra idé! Kommer att följa stafetten med spänning.

Mala sa...

Vad roligt! :D

Plutt sa...

Kuuuul! :)