04 maj 2010

Lite mer info om Pysselstafetten

*** Schemat finns nu HÄR. ***

Minns ni min idé om att samla bloggare som vill dela med sig av en vårig eller somrig tutorial? Nu börjar det närma sig. Och det hela kommer vi att kalla en Pysselstafett. :-) Preliminärt startdatum är måndagen den 17 maj. (Det kan eventuellt bli en vecka senare.)

Om det finns någon mer som vill vara med så går det fortfarande bra! Jag ska skriva ihop ett schema under veckan, men kommer det till fler så fyller jag bara på på slutet av listan. Så vi kan väl säga att fredag är sista dag att anmäla sig. :-) Man får givetvis bidra med fler än ett pysselprojekt om man vill! :-)

Reglerna är få och enkla:
* maila mig typ av pyssel (betong, sy, decoupage, scrap, virka, sticka osv)
* lägg upp en tutorial på ditt datum
* länka till min blogg till ett speciellt inlägg med schemat och info
* avsluta inlägget med en länk till näste pysslare på listan

Och nu tänker jag vara lat och strunta i att leta fram en bild till det här inlägget. Så det så! ;-)
(Om jag ångrar mig får jag väl lägga till en i efterhand. :-) )

3 kommentarer:

Linda Horn sa...

Ååååh, det ska bli sååå kul!!!! Längtar tills du har en bild som vi får slänga upp i bloggen!!

Kram

Min vrå... sa...

Spännande! Nu har jag äntligen fått tummarna loss oxå och länkar dig från min blogg.
Kram Elin.

Linda Horn sa...

Tjohoooo!! Nu har jag lagt upp loggan i min sidebar!!

Kram