19 april 2010

Parasol Craft 3! :-)


Jag är i stort behov av inspiration, så Yasmines Parasol Craft 3 hade inte kunnat komma bättre!! :-)


Pdf-tidningen är proppfull med inspirerande bilder, digitalt material, mini tutorials av Christy från Sweet Tidings, en tutorial av Yasmine /A Print A Day och mer!

Läs mer och köp tidningen (pdf) här!! (Kostar nästan ingenting!)

Min tanke vara att jag skulle pysslat något med det digitala materialet och lagt upp det i det här inlägget, men jag har SLUT på kreativitet för tillfället, så det bidde inte ens en tummetott! Så kan det gå! :-S

Ps. Jag samlar fortfarande på pysslare som vill vara med på den här idén!! :-)

2 kommentarer:

Christy sa...

Isn't it such an adorable issue? Thanks for the mention too.

I'll be posting my finally easter bunny soon. Been so busy these past 2 weeks!

Min vrå... sa...

Vilket bra tips! Det ska jag kolla in!