14 april 2010

Nu behöver jag samla lite pysslare, så kom och LÄS! ;-)



Jag fick en idé! En alldeles lysande idé, om ni frågar mig. ;-)

Jag skulle vilja samla ihop ett gäng glada bloggare som skulle vilja dela med sig av EN vårig eller somrig pysseltutorial. Jag samlar in allas projekt och sätter ihop ett schema. Alla lägger sen upp schemat på sina bloggar och den som sen har dagens tutorial avslutar med att länka till näste pysslare på listan. Det blir som en inspirerande pysslekurs eller inspirationsrunda och man får kanske möjlighet att hitta nya bloggar också!

Jag tänker mig relativt enkla tutorials inom alla möjliga pysselområden. Projekt som passar att ta med ut, eller som passar en regnig dag.

Vad säger ni? Är det några som på en gång känner att de vill vara med? :-) Lämna en kommentar eller skicka ett mail! :-) Det här kan bli riktigt kul!!

7 kommentarer:

Miss Cutiepie sa...

Det låter riktigt skoj, har faktiskt en liten ide så ska klura och testa om den är genomförbar :)

stina sa...

i'm in.

tack för kommentaren förresten, tyvärr är det inget tyg utan presentpapper, men väldans fint ändå! :)

Min vrå... sa...

Det låter som en jättekul ide! Hmm, men vad skulle jag kunna bidra med?
Kul att du tänkte på mig!
Kram Elin.

Carina sa...

Tittar in då och då och jag tycker att det här låter kul, vet inte vad jag ska göra men hänger med er och hittar på något.

/ Carina

Therese - Pyssel och Design sa...

Absolut, jag är jättegärna med, låter som en toppenidé! På det viset kan man ju få massor av inspiration och nya idéer inför sommaren :)

clara sa...

Jaaaaaaaa vad kul! sAMMA TANKE HAR SLAGIT MEJ OCKSÅ. Såklart är jag PÅ!!!

Linda Horn sa...

Jag är med!!! Självklart!!