30 mars 2010

Vad ser du fram emot?


bild lånad här

Just nu ser jag verkligen fram emot:

att vi blir friska! (Och jag ignorerar halsontet som jag vaknade med i morse.)

att få komma ut ur huset och promenera varje dag igen.

att få ordentligt med tid till att göra i ordning beskrivningarna till kurserna.

att internet fungerar hela tiden, och inte bara då och då.

att få tid till att göra vad jag vill!!

att få tid till att göra grejer till min Etsy shop (den där som bara finns, men knappt lever ;-) )

att få umgås med riktigt trevliga människor. :-)

att få planera nya projekt!

att få nya utmaningar att bita i.

att komma ur mina negativa tankar och får saker gjorda!!

att jag helt plötsligt blir fantastiskt bra på att komma på god och nyttig mat varje dag.

att lära känna nya inspirerande människor.

att komma FRAMÅT!!


Vad ser DU fram emot? :-) Och jag vill ha Riktigt Många kommentarer nu!! :-D Även från dem som aldrig brukar lämna några fotavtryck här. ;-)

5 kommentarer:

Miss Cutiepie sa...

Semester, tid tillsammans med familjen, bara vägar perfekta för lång promenader, nya how I met your mother, och mina andra serier, haha :) nästa lön ♥

stina sa...

jag gjorde ett eget inlägg. :)

Miss Cutiepie sa...

Jo eller egentligen är det jobbiga att vi jobbar om varandra. Hehe, jooo vår balkong är helt borta igen, snyft tar oss inte ens ut på den, får inte upp dörren, helst sjukt mycket snö!

flying scissors sa...

Hejsan,

i´m looking forward

*to more spring
*getting/staying healthier
*blooming of flowers and trees
*a long weekend in Berlin
*Asparagus
*strawberries
*4 weeks of summer in sweden
*me time
*craft time
*Filmfestivals, Mediaval Festivals, Poetry Slams
*saving some extra money for a new camera
*meeting new people

this list got quite long. Hope you get well soon so you can have fun with your projects.

Hälsningar Astrid aka flyingscissors

Therese - Pyssel och Design sa...

Jaadu, massor av saker! Att jag blir klar med tröjan som jag stickar på så att jag kan börja med klänningen som väntar på tur ;-)
Att det ska bli sommar så att man kan sola och bada...
Att vi mammor här i "byn" kommer igång med vår pysselgrupp som vi planerar.
Finns en hel del :)