28 mars 2010

Rapport från sjukstugan

Här kommer en liten rapport från sjukstugan. :-) De senaste dagarna har varit ungefär som i förra inlägget - förkylt, trött, mycket film. Fröken Löken har mår sämst, men vi är alla vansinnigt trötta. Alltså VANSINNIGT trötta. Lite less på detta, men absolut inte deppiga och ledsna. :-)


För det finns ju saker som piggar upp ändå. Som att Fröken Löken har hittat ett par kaninöron och skuttar runt och övar på att vara påskhare. :-D

Och vi hjälper våren! M har idag skottat fram vår rabatt, befriat vinbärsbuskarna från snö och äntligen tagit bort GRANEN! Haha! Vi skulle tagit bort den för länge sen, men den har stått i en snödriva tills nu. :-) Och vi liiider med er i Norrland som fått MER snö. :-(

Och jag är fortfarande i en rensarfas. Men det blir inte så mycket fysiskt rens, utan mest ut med dåliga tankar och in med nya och mer positiva. :-)

Så trots sjukdom så har vi det rätt bra ändå. Och det är ju mysigt att vara hemma hela familjen och ta det lugnt. :-)

Jag är helt förvirrad av tidsomställningen, men jag tror att det kan vara dags att sova nu. Haha! Och mår jag okej imorgon står det Klippning på schemat!! Yay!! Inte en dag för tidigt!! :-)

Kram!

4 kommentarer:

Retro Plants sa...

feel better you guys!
that's rotten.
but, at least spring is in the air. . .finally!

love from us and tell Matilda. . . she makes the cutest bunny! ;)

stina sa...

det var en riktigt söt liten påskhare det där! :) hoppas ni mår bättre snart!

Pernilla sa...

JA! Lid med oss för det är hemskt att det snöat i tre dar i rad! OCh inga små mängder! Och enligt svärmor ska det inte vara sol i påsk heller. :(
Tur jag är har så många bra filmer osedda! :) Se, så optimistisk jag var nu.

Therese - Pyssel och Design sa...

Skönt att ni har det gott trots sjukdom men jag hoppas att ni kryar på er snart så att ni får en frisk och rolig påskhelg :)