04 mars 2010

Nya digitala kit från mina Gnome-n-Birdy-vänner :-)

Lagom till påskpysslet har både Karli och Chelsea Ann kommit med nya digitala kit! :-)


Karlis kit är underbart färgglada och man förstår varför det senaste kitet fått namnet Geometric Candy!! :-)


Dots retro wibe paper passar perfekt till påsk- och vårpyssel!

* * * * *


Chelsea Ann har gjort ett påskkit i samma retro anda som hennes tidigare kit. Kitet Hippity POPpity Easter's on its way består av både mönstrade papper och dekorationer. Den rosa kaninen är m in favorit! :-)




Gnome-n-Birdy-bloggen kan man DESSUTOM ladda ner de här söta kaninerna! :-)


Och som om det inte vore nog lottar Chelsea Ann ut världens sötaste Easter shadow box på sin blogg!! Men vill man ha en chans att vinna den får man vara snabb, för hon drar vinnaren imorgon fredag! :-)

3 kommentarer:

Fia sa...

kikar in, jag måste bara fråga dig en sak.. jag brukar inte hålla på o pyssla så värst mycket, men ska göra ett försök! ;)
Jag undrar vilket lim du skulle använda till o tapetsera en liten trälåda med? Ska använda mig av små tapetprover på obehandlat trä..
Hoppas du får en fin dag!

Retro Plants sa...

thanks Stina for the nod!
your the bestest! :)

p.s. isn't Chelsea Ann's kit super "hoppy" CUTE!

maybe*mej sa...

hej... ooo gosh. så himla mkt fiint. =) Älskar poskkittet med kaniner och ägg osv. Har faktiskt vart in på din sida innan=) Halkade in till dig via Gnomen-Birdy... Det är en härlig färgglad sida du har. =)
Hmmm så du säger att hon söker en ny Tema medlem.. eller vad man ska kalla det. Det vore ju kul. Kanske ska sända henne ett mail.. Lär ju vara en del som vill hoppa på detta. När du var med... var det mkt jobb.. skulle man uppdatera ofta. Kul att du hittade in till mig i allafall. =) Ha det jättebra.