07 mars 2010

And the winner is...

Tara! :-)

3 kommentarer:

tara sa...

*happy dance*

thanks so much!

Fröken Anki sa...

Ber om ursäkt att jag inte svarade på ditt mail angående pysselkursen på en gång. Men det verkar som att ni ändå fick ihop nåt som kan passa. Påsken är inte så uttalad här är min uppfattning. Man firar påsksöndagen, vilket är påskdagen, och man pyntar kanske mest med ägg. Åtminstone är det min uppfattning.

Kul att det är fullt upp för dig. Ha så kul och lycka till med kurserna. Och hoppas att vårsolen smälter bort en del av snön åt er också.

kram

Fia sa...

jaha, tack för att du kollade upp det! :)
Klart bäst att ta pulver eftersom man då kan bestämma hur mycket man ska använda...
Jag väntar med spänning på att mina tapetprover ska dimpa ned i brevlådan. :)
Jag hoppas verkligen att jag o barnen blir friska snart!
Tack igen!