02 februari 2010

Vinn en plats i vår kurs!



Givetvis vill vi ge en läsare chansen att vinna en plats i vår kurs. Så här gör du för att vara med och tävla:

- Lämna en kommentar till det här inlägget, där du berättar om något pyssel (teknik, metoder, material) som du skulle vilja testa!

För extra lotter i dragningen kan du:

- Följa min blogg.

- Blogga om kursen och använda bilden ovan.

- Twittra eller skriv på Facebook om vår kurs.

Skriv i kommentaren om du gör något av ovanstående, så att jag vet! :-)

Gå även in på Stinas blogg och var med i hennes tävling också! Vi lottar ut en plats var!!

Två lyckliga vinnare dras lördagen den 14 februari!! :-)

9 kommentarer:

Sanna sa...

Åhh va spännande med en pysselkurs! Jag vill vara med, precis vad jag behöver nu..nåt roligt att se fram emot.. =)
Har naturligtvis bloggat om er kurs redan =)
SV: Mmm det har varit en hel del här oxå på sistone..knappt man orkar finnas till ibland och olyckan är ju bara glasyr på tårtan liksom..men men allt löser sig såsmåningom.. =)
Kraaaaam
Sanna

Linda Horn sa...

Sååå spännande!! Jag måste verkligen ha en spark i baken för att pyssla med annat än papper, så jag hoppas verkligen att jag vinner en kursplats!!

Eftersom jag BARA pysslar papper nu, så vill jag ju se en hel mängd med ANNAT pyssel!! Vad som helst annat, fast gärna stickning och virkning. Tovat ull har jag aldrig vågat mig på, fast jag vet inte om jag skulle våga ens på kursen....?

Har i alla fall länkat om kursen i bloggens högra sidebar, följare har jag ju varit ett bra tag nu. Håller tummarna, och hoppas på superdupertur!!!

Kram

Helen sa...

Å, jag testar att vinna en plats i er kurs.Jag skulle vilja pyssla mer med tyg, känns som att tyg pyssel måste bli mer "perfekt" än annat pyssel.

Följer din blogg via bloglovin.

Ukka sa...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

Jenny Bergvall sa...

Jag vill vara med och vinna en plats ;-)

Så jag bloggar och facebookar om den!! ;)
KRAM KRAM

..:::Ulle:::.. sa...

Men oj, vad spännande! Ramlade förbi den här sidan av en slump och fastnade ett bra tag! *bokmärkt bums* Jag brukar inte tävla i alla tusen tävlingar som är på nätet, men nu kände jag mig manad! Detta var något som jag inte kunde låta bli helt enkelt!

Jag hoppas, och hoppas lite till! Påsken är en högtid som jag älskar ur pysselsynpunkt så....

Är på G att starta en pysselblogg, kan länka där ifrån sedan.

Kram Ulle

clara sa...

Men såklart jag vill va me!!!
Jag vill lära mej snickra nåt litet- det har jag aldrig gjort....

Mia sa...

Jag måste ju bara ta chansen att vinna en plats. Låter ju superduper kul och trevligt!! Jag skulle vilja lära mig att göra ett sånt där armband som finns på bloggen. Ser virkat ut med pärlor på. Hur snyggt som hellst!! Jag länkar till cnadyn i min sidebar och så tänker jag bannemej bli fölare! Bums!! Kram

linaliten sa...

Åhhh, jag skulle jättegärna vilja vinna en plats i er kurs! Behöver en liten spark i baken att komma igång med pysslandet ordentligt igen efter att min dotter föddes, det verkar som att hon upptar all tid nu... ;)
Jag skulle vilja lära mig att virka igen och göra något sött litet djur till leksakslådan.