18 februari 2010

Rea på Panduro



Det är kanske ingen som missat rean på Panduro, men jag tänkte att jag ju kan nämna den för säkerhets skull. ;-) Rean är bara på nätet och inte i butikerna (i alla fall inte i vår butik). Eftersom jag levt med olika typer av påskpyssel ett bra tag nu, måste jag ju speciellt tipsa om påsksakerna! :-)

Jag fick hem min beställning igår. Det blev inte så mycket, och bara en påsksak - trätuppen (trädet beställde jag också, men det tycker jag inte är så påskigt). Sen blev det Tilda burkar, lite Tildatyg, syringar och lite pärlor. Rean pågår till den 5:e april, så det kanske blir en beställning till. :- ) Kanske jag ska beställa lite fler syringar - de kostade ju bara 10:- och de är alltid bra att ha till olika projekt. Och Tilda tyger kan man ju inte få för mycket av. ("Jo, om du fortsätter att bara spara på dem och inte syr något av dem!" skulle säkert sambon säga. ;-) ) Men många av godbitarna tar slut fort, så man får inte vänta för länge med sin beställning!

* * * * *

Och apropå påsk är det nu bara 11 dagar kvar till vår pysselkurs Äntligen Påsk! börjar!! :-) Om du inte redan anmält dig börjar det bli hög tid nu!! Annars kommer du ångra dig, och vi kommer att sakna dig! :-)

Läs om kursen här och hela projekt listan hittar du här. :-)

3 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

En massa skoj reapryttlar. ;-)
Tack för tipset.

Det där trädet köpte jag förra året och målade vitt och dekorerade blommor, blad och fåglar med scrapparpapper. Det är jätte fint och står i mitt köksfönster året runt... inte ett dugg påskigt faktiskt.

Elin sa...

Ja vad skulle man göra utan panduro! Har lyckan att bo i närheten av Malmö där deras outlet butik ligger. Där brukar jag göra många fynd.

Mamma Mimmi sa...

Tack för ett toppentips - här ska det pysslas!