22 februari 2010

Jag har fått en award - 7 saker om mig


För några dagar sen fick jag en AWARD av Jenny. Tackar!

Så här funkar det:
1. Kopiera awarden på din blogg.
2. Länka till den person som gett awarden
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv!
4. Ge bort awarden till 7 st.

Då ska vi se vad jag kan komma på.

1. Jag är 169 cm lång.

2. Jag skrev mycket brev när jag var yngre och hade en brevvän som jag skrev otroligt långa brev. Och då snackar vi lååååånga - typ 20 A4. Önskar att jag hade de breven.

3. Ända sen jag var liten har jag tyckt att renskav är ruggigt äckligt.

4. Jag har nästan alltid haft långt hår, men två gånger har jag klippt mig riktigt kort. Första gången när jag var tio år och andra gången när jag var 22 (tror jag).

5. Jag trivs i Karlstad, men saknar verkligen Stockholms kulturliv - teater, musikaler, museer, Junibacken, Skansen... Och förstås min bror med familj och mina vänner.

6. Jag vill ha en trädgård.

7. Vill komma framåt och komma fram till NYTT, oavsett om det gäller pyssel, personlig utveckling eller annat.

Ja, det var sju saker. Om det ar intressant eller ej får ni avgöra. :-)

Och jag lämnar vidare awarden till dessa bloggare (och jag sorterar dem efter tid och vilken relation de har till mitt hår. Haha!!!:
1. Eva - som kände mig innan jag klippte av håret andra gången
2. Ann-Kristin - Fröken Anki, som jag jobbade medan håret växte ut igen
3. Camilla - som började när Ann-Kristin slutade och nog är den av dessa som sett mitt hår oftast
4. Pernilla - som sett mitt hår som det är nu
5. Stina B - min pyssliga vapendragare, som jag bara pratat med än och som därför bara sett mitt hår på bild
Och två som bara sett mig på bild
6. Linda/Miss Cutipie - fantastiska Linda som just nu producerar kort som om det gällde livet ;-)
7. Clara - himla trevlig, lite knasig, lite hemlig ;-)

Det var det.

1 kommentar:

clara sa...

Lite hemlig? hahahahaha ja där ser man. Jag tar alla tre som komplimanger!