01 februari 2010

Ja, då var det måndag...

Och nu skulle vi slå på stora trumman och ge er all info om kursen, och om hur man kan göra för att vinna en plats. Men vi är inte riktigt klara. Och hur ogärna vi än gör detta, så måste vi ge oss en dag till, för vi är helt slut! Det blir med andra ord en helt fantastiskt bra och väl förberedd kurs!! ;-) :-D

Ni får fortsätta att hålla utkik efter kursen. ;-)

* * * * *

För att inte inlägget ska bli alldeles bildlöst och tråkigt visar jag något som jag verkligen vill ha hemma på mina väggar:





Samtliga från Yasmine Surovec /A Print A Day (print shop). :-)

Nu ska jag snart natta Fröken Löken och även vila mitt trötta huvud. :-)

1 kommentar:

Jenny sa...

Spännande, spännande. Jag som alltid dizzar påsken, kanske inte i år.

Lycka till med planeringen
Kram Jenny