25 februari 2010

Idag har vi jobbat hemifrån

Fröken Löken vaknade mad magont, vilket är detsamma som Magsjukans Återkomst, så det var bara att ringa till dagis och säga att hon jobbar hemifrån idag. Själv försökte jag också jobba, men det var minst sagt svårt. Och fastän Fröken Löken tittade mycket på film, fick hon ändå mer pyssel gjort idag än jag:


En scrapsida med ett foto från hennes andra jul. Papperet med snöflingorna kommer från A Print A Day och är jättesött. I snöflingorna är det små små hjärtan. :-)


Och en sydd jordgubbe. Den var väldigt enkel - en halvcirkel tyg, nål och tråd, lite stoppning och lite filttyg till bladen.


Eller kanske morotsnäsa. ;-)

3 kommentarer:

pernilla sa...

Söta fröken! :)
Hoppas hon inte blir sjuk igen. Det är så tradigt med magsjuka...
Jag ska börja med mitt projekt i helgen, har väntat på en ingrediens. Jag mejlar det till dig sen.
Trevlig fredag!

stina sa...

fint pyssel! :)

Sanna sa...

Mysigt pyssel ni har skapat =) Hoppas ni är piggare nu..
SV: Ja det var ett snabbt och enkelt litet pyssel så det blev fler utav bara farten.. =)

Kraaaam
Sanna