03 februari 2010

Höstpyssel

Ja, det är ju inte var jag håller på med nu. Men jag satt och kollade igenom gamla foton och hittade en massa saker som jag inte visat i bloggen. :-)

Redan i somras pratade jag och Karli om att göra en swap (dvs skicka några pysslade saker till varandra). Det hann bli höst och november innan jag äntligen fick iväg mina grejer till henne. Men det slutar inte där, jag missade nämligen en siffra i adressen, och paketet var Försvunnet. Länge. Sen fick JAG paketet för ett par veckor sen och kunde rätta till mitt misstag och posta det igen! Och DÅ fick Karli äntligen sitt paket. :-)

Några grejer fotade jag och några grejer glömde jag att fota.


En av de saker jag skickade var detta armband.
(Och det där smutset är från en stämpel jag fick när vi var på kattutställning.)


En liten husknapp. :-)


Jag funderade på att ge den här klänningen till Karlis Blythdocka Eve, men hade inte fått hem min egen än, så jag var inte säker på om storleken blev rätt. Det blev den inte. Den var på tok för stor. Och på Askungen var den på gränsen till för liten. Hm...


Däremot fick två katter åka paket till Buffalo till Karlis döttrar. Den tredje katten åkte till en liten kille i Piteå. :-)


Och den här katten blev Fröken Lökens på julafton. :-)


I december sydde jag även ytterligare ett pennskrin, och dessa bor nu i Stockholm hos två systrar. :-)


Det här armbandet var en beställning, som nu också finns i Stockholmstraken, om jag inte har helt fel.


Det var inte helt lätt att packa ner och skicka iväg det. Det satt ju väldigt bra på mig med! ;-)




Och så sist men inte minst ett likadant mobilfodral som mitt, fast grönt. :-)

Det blev en rätt spretig samling saker, men det är ju just att kunna göra så olika saker som gör pysslandet så kul som det är!

1 kommentar:

Retro Plants sa...

awww!
thanks Stina!
your such a great friend. . . we LOVED everything you sent!
and that Cinderella ain't half bad! maybe Matilda could put some use to her?
thanks again dear :)