11 januari 2010

Vill ha! - Nytt från A Print A Day :-D

Jag har väl sagt att jag är världsmästare på att skriva önskelistor. ;-) Haha! Men det finns ju så mycket fiiint!!

Det som just gör mig alldeles lycklig inombords är nytt digitalt material från A Print A Day!! Jag vet, det är lite konstigt, men det finns få pysselsaker som gör mig så lycklig som nytt, fint digitalt material!! :-D


Titta på kaninerna, tomtarna och flugsvamparna!!




De färgglada ekollonen är uuuunderbara!! :-)


Och nu börjar nästan Tilda-älskaren i mig att gråta av lycka!!





Kiten finns här.

3 kommentarer:

Maria sa...

Hon gör så himla fina saker. Man blir glad i hela kroppen av dom. :)

Hoppas du får några av sakerna på önskelistan! :)

Ha en bra dag!

Ruuthie sa...

Wow, toksnyggt! Hoppas att det blir något pyssel för dig!!
Ha det gott

Retro Plants sa...

they are SOOO sweet and cute!
i really love the one with braids and diamonds ;)
*wow*
she does do fantastic work. . . love it!