14 januari 2010

Stackars blogg ;-)

Det känns som om bloggen blivit väldigt försummad på sista tiden. Jag har haft och har så fullt i huvudet hela tiden att jag inte lyckas tänka ut något att skriva om. Jag skulle kunna visa fina bilder från Luleå, eller pyssel jag inte visat och jag har ju inte bloggat om mitt möte med Persilja. Jag skulle kunna berätta om hälsocoachen jag skaffat och om vad jag faktiskt fått ut av kursen som höll på att ta knäcken på mig under november. Och dockhuset vi bygger. Och kursen jag ska gå. Och kurserna jag planerar. Jag har så mycket att berätta!! Men hinner inte just nu bara. :-)

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Hejsan

Passa på att besöka oss, Articsisters, nu under helgen. Vi har stor REA på samtliga stämplar. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in MVH /Cecilia

http://www.safirsilk.se

Mika sa...

Can't read your blog but you have a lot of eye candy!!!! Mika (www.mikascrap.typepad.com)

Jenny Bergvall sa...

Ojoj, det låter som om du har en massa dåligt samvete här. Sluta genast upp med det! ;)
Ta ett DJUPT andetag och sen så tar du allt i tur och ordning och återkommer när du har lusten OCH orken! Okej?!? ;-)
KRAM Jenny

Stina sa...

:-) Nej, faktiskt inte speciellt mycket dåligt samvete. Jag bara vill väldigt mycket just nu. :-)
Men däremot har du rätt i att jag saknar lust och ork. :-)
Tack för omtanken!! :-)
/S