28 januari 2010

Äntligen!!!

De flesta i pysselvärlden har just nu huvudet fullt med Alla Hjärtansdagspyssel, men inte jag och Stina B /Get Lucky Designs. Nej, vi säger istället:

Äntligen Påsk!!


Och vi presenterar stolt vad vi jobbat med i januari: vår pysselkurs "Äntligen Påsk"!! :-)

Mer info om kursen, och om hur man kan göra för att vinna en plats, kommer på måndag 1 februari!! Så titta in till någon av oss då igen! :-)

Åh, vad det ska bli kul!! :-)
Nu måste jag fortsätta planera! :-)

8 kommentarer:

krumeluran sa...

så kul... tyvärr är inte jag så pysslig av mig ;)
MEn det ser ut att vara en jättekul kurs om man kikar på bilderna

KRAM
Katarina

Monica sa...

Hihihi vad rolig du e :-) Ja så klart tittar man in snart igen då :-)
Kram kram!

Retro Plants sa...

yay!
finally Easter indeed!. . . all the projects look SO cute!
so happy for you guys. . . it will be LOADS of fun :)

Jenny Bergvall sa...

Spännande!

Mamma Mimmi sa...

Wow, vilken spännande idé! Glad jag hittade hit och naturligtvis kommer jag snart tillbaka igen.

clara sa...

Wehooooo jag säger JA TILL ETT NYTT BEROENDE! I'm on baby!

Persilja sa...

Tjoho! Kul kuligare kuligast! ::):))

Lillsnörpa -Tävling på bloggen sa...

Vilken rolig idé! Nu blir jag nyfiken på allt du ska planera med :) /Lillsnörpa