04 november 2009

Rosa Bandet - resultatet av våra auktioner

Så, nu tror jag allt med våra pysselauktioner är klart. :-) Alla pengar har kommit in och jag postade mina sista grejer igår. :-)

Igår tog jag även och räknade ihop pengarna vi fått in, la till några kronor för att snygga till siffrorna och satte in 810:-Bröstcancerfondens konto. :-)

Ett stort TACK till alla som var med och budade på våra auktioner och speciellt till er som som såg till att vinna auktionerna! ;-)

Och ett JÄTTETACK till alla pysslare som skänkte pyssel och la ut porto.!!

Jag hoppas kunna göra samma sak nästa år igen. Jag är jättenöjd med det vi fick in nu, speciellt med tanke på att jag fick idén en bit in i oktober.  Och jag är övertygad om att startar vi tidigare nästa år, kommer vi få ännu bättre resultat! :-)

4 kommentarer:

Maria sa...

En jättebra idé!
Blir det en till auktion nästa år så är jag mer än gärna med och bidrar.

Ha de bäst! Maria

Maria sa...

Du undrade om barnen.
Har inga egna (än) men fick 3 bonusbarn när jag träffade pojkvännen.
Tjej på 10 och tvillingkillar på 8 år. Full fart med andra ord. :)

Sanna sa...

Va kul att vi fick ihop så pass i alla fall =) Nya tag nästa år..
Ha en trevlig helg gumman!
Kraaaaam
Sanna

Catha sa...

Härligt! Bra reklam för dig också...