02 november 2009

Panduro Creative Challenge - projekt 6

Jag har varit lite i en pysselsvacka under helgen och inte känt mig speciellt inspirerad alls. Typiskt nog har pyssellusten kommit igång nu. Eller ja, det är ju BRA, men nu har jag ju massor jag vill hinna, men så lite TID! Så jag vet inte om det här är mitt sista tävlingsbidrag. Troligen är det så. :-(


Det blev ett halsband till. Tyget är samma som baksidan på kudden, och spetsen är också över från kuddprojektet. Det svarta bandet och låset är från tävlingsmaterialet.



Det är liiite haklappsvarning på halsbandet. Haha! Jag sa att det var lite "annorlunda" till Fröken Löken, men hon sa "Nej, det är bara fint. Gör ett till mig". (Hon ger mycket order. Haha!)


Lite snyggare så.


Och allra snyggast så här. ;-) (På en annan bild är Fröken Löken så nöjd så att hon nästan spricker - hon fick ha halsbandet på sig OCH säga hästskiiiit. :-D)

Ja, det var det. Tror jag. Jag ska kolla på min lista och mina skisser och se om det blir något mer tävlingsbidrag. Om inte tar jag mina idéer med mig till månadens pysseluppdrag. Pausade ju från dessa under oktober, så nu ska det bli kul att leka med de grejerna igen. :-) Och så ska jag nog öppna en Etsy shop. Hm... ja, det ska jag nog. :-)

1 kommentar:

stina sa...

spännande med etsy! och så tror jag minsann att jag glömde att säga att nåldyneigelkott-ringen är det sötaste jag sett på länge!