03 november 2009

Jag tävlar lite till

Vilket är rätt meningslöst, eftersom jag ALDRIG vinner något. Men här är två saker jag skulle vilja vinna:


Först och främst skulle jag vilja vinna något som jag på samma gång vill tipsa om - en plats i Katjas onlinekurs! Ni kan läsa mer om kursen här. Utlottningen pågår till den 14 november. Läs mer om utlottningen här. Katja är otroligt kreativ och dessutom en flitig bloggare. Kika även på hennes flickr-bilder!


Det andra jag skulle vilja vinna är den här mössan/baskern från Stina / get lucky! design. En lycklig vinnare får välja en mössa/basker ur hennes etsy shop. Hoppa över till hennes blogg och läs mer om utlottningen. Vinnaren dras den 9 november. Och passa även på att kika på hennes flickr-bilder, för hon är också en rackarns kreativ och inspirerande dam. :-)

2 kommentarer:

stina sa...

åh, tack söt för alla fina ord! jag vinner heller aldrig nåt men nån gång borde väl ändå bli den första?

Pysselkiisen sa...

Vill tipsa om tävlingen jag har på min blogg just nu! Gå in och kika :)