09 november 2009

Jag är kär i ett par skor!


Mohops - för de är så förbannat genialiska!!



Det är en sula som sen kombineras med olika typer av band. Här finns bilder på fler modeller.


Samma sko kan varieras nästan i det oändliga!


Skorna är handgjorda av Annie Mohaupt i Chicago.

Och en annan modell:



Skorna finns att köpa på www.mohop.com och även i deras Etsy-shop. Det finns även fler bilder att se på Facebook.

Dags att ta fram papper och penna till önskelistan. Jag har redan kollat upp vilken storlek jag behöver. ;-)

4 kommentarer:

Miss Cutiepie sa...

coolt, och smart, då har man ju alltid skor som matchar :)

Jenny Bergvall sa...

Helt klart intressanta *haha* Dock en i min smak.. mest för att jag inte kan gå i annat än gympaskor ;)

Miss Cutiepie sa...

Ärligt talat skulle nog en dotter mest vara svepskäl för att själv få leka med dockor igen, haha! :)
You got me!

Men du om någon borde skaffa en, tänk vilka underbara kreationer du skulle kunna skapa, kanske även börja sälja?

Runt 100 dollar ligger de jag tittat på, helt sjukt :)

clara sa...

aaaaaaaa! såna vill jag OCKSÅ ha!!!!