14 oktober 2009

Tada! Mitt auktionspyssel är klart! :-)


Mitt auktionspyssel är klart! Ja, så när som på en liten knapp. ;-) Bilderna på pysslat kommer från Revidevis etsy-shop.

Jag är alldeles kär i den lilla katten, och jag tror att Fröken Löken, som inte sett den än, kommer att ha svårt att låta den lämna vårt hem. Tur att jag har ett par till på lager. :-)


Tillverkningen har övervakats av en stenhård kontrollant som är en riktig expert på området. ;-)

Jag planerar att lägga upp allt på Tradera på måndag. Då kommer jag också presentera samtilda auktioner här i bloggen - både mina och de övrigas. :-) 

NU är det dags att skriva packlista, kanske paniktvätta och framför allt försöka komma på något jag och dottern kan ge sambon imorgon när han fyller år. Framförhållning - vad är det?? ;-) Och gratis måste det dessutom vara, för pengar har jag inga. (Jag undrar vad jag använde dem till... Nåja. Det var säkert något viktigt. Förmodligen var jag på Panduro. ;-)) 

Det blir en SCHEMALAGD paus här på bloggen fram till måndag. (Till skillnad från de pauser som bara råkar bli. ;-))

Jag hoppas att alla får en trevlig fortsättning på veckan och en kanonhelg! :-)

5 kommentarer:

Sanna sa...

Oj oj va nycket underbart pyssel du gjort! Mina broscher är ju ingenting mot för dessa..hmm..men men då jag lider av akut tidsbrist så får dom duga.. =)
Skall fixa foton och beskrivning under dagen.. =)
Kraaaaaam
Sanna

dagenskreativa sa...

Söta saker!

Kram Anna

Sanna sa...

Gratta gubben från mig oxå =)
Jag har lagt ut bilder och info om mina broscher på min blogg så du kan hämta bilder och info där till tradera auktionerna =)
Nu skall jag packa bilen och dona och sen bär det av till Enköping över helgen!
Ha en trevlig helg gumman!
Kraaaam
Sanna

Sanna sa...

SV: Ja det kan underlätta om man åker till ikea om man skall kunna köpa dessa tyger.. =) hihi..
Lagt ut på tradera nu? Nyfiken i en strut =) hihi..
Kraaaam
Sanna

Sanna sa...

SV: Va spännande! Ser fram emot att se det färdiga resultatet =)