27 oktober 2009

Panduro Creative Challenge - projekt 2

Till mitt andra tävlingsbidrag har jag tagit hjälp av Fröken Löken och även utnyttjat förra veckans "bota grått väder med färgglada pärlor". ;-)


Vi har gjort halsband! :-)


De nosarna, vajrar, klämpärlor, lås och de små ringarna kommer från tävlingsmaterialet. Förutom dem kommer även ögonen, paljetten i blomman och samtliga pärlor utom bokstavspärlorna från Panduro. Liksom i mitt förra pyssel har jag bara anvät mig av sådan jag har hemma. Med andra ord kan man nästan tro att jag bor på Panduro. ;-)


Och så ett par "ophotoshopade" härliga blixtbilder ;-) , bara för att se de rätta färgerna. 


Jag tror inte projektet behöver någon tutorial. Det är ju bara titta och göra lika om man vill. :-)

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att lite snabbt (förhoppningsvis) avsluta projektet jag påbörjade igår, så att jag kan börja på nya imorgon. :-)

7 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Åh så söta!

Retro Plants sa...

GREAT job Stina!
love em!
;)

Myownhome sa...

Gud vad söta!! :)

Myownhome sa...

Haha, ja det var ju en himla massa bra ideér. Det uppskattas alltid! :P Fast jag ska i alla fall inte sno dem under Panduro tävlingen, men sen kanske. :D

Ja, papper är ju kanske inte det bästa materialet tillsammans med eld men ändå.. Jag tänkte på din lykta som du gjort i papper, är "inne pappret" vanligt tunt papper? och om det är det, är dte stadigt? Haha, tusen frågor. :)

Ha det bra!
/Johanna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så himla söta o annorlunda!!!
Din o pysslig blogg du har..bara ääälskar pyssel!!!
Kram Millan ♥

Julia : sa...

Ja, jag skulle vilja prova någon gång att göra en sån lykta.. Men jag brukar pyssla ihop Panduro's halsbandskit och ge i julklapp m.m :)

Det var väldigt gulliga och påhittiga halsband! :D

Sanna sa...

Det har faktiskt inte varit direkt svårt, har bara ätit mer (flera mål om dagen..) och inte direkt något annat.. Så jag känner mig inte direkt duktig.. =S Men tack i alla fall..
Kraaaaam
Sanna