06 oktober 2009

Jahapp

Det var väldigt bra planerat. Foton är tagna, inlägg är planerade och vad händer då? Inget internet händer då! Och ingen telefon heller, eftersom vi har ip-telefoni. Men det gör inte så mycket, för det är ändå ingen som ringer. Utom taxichauffören då. Men internet! Jag har facebook och Google Reader i mobilen, så jag
klarar mig hyfsat. ;-) Men jag kommer inte åt mailen och flickr!
Trots detta, och till viss del tack vare det, har jag fått en hel del gjort idag: blivit klar med APAD-projektet, påbörjat ett nytt stort oktoberprojekt, skrivit mail (men inte skickat), planerat olika saker OCH dessutom blivit bjuden på lunch! Känns otroligt bra! Och så har jag betat av en bortglömd punkt på fixarlistan: stryka de pärlplattor som jag haft liggande här och var i pysselrummet. SKÖNT att ha fått bort dem! Och nu blir det kvällen för mig. :-)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Stackare, men då fick du ju som sagt tid att vara extra duktig med annat.

Kram

Miss Cutiepie sa...

Åh vilka snygga pärlbrickor, det gjorde hon bra pärlan din :)

Retro Plants sa...

SO cute!
Indiana likes to do these too. . . of course. . . her comprehension of actually making an object are limited. . . but they turn out cute anywho! :)
love from me to you hon :)