08 oktober 2009

Ingen rast, ingen ro. Bara gno, bara gno.

Ännu en ett inlägg från mobilen - med andra ord funkar internet & telefon fortfarande inte! :-( Men jag använder min tid väl. Igår ritade jag mönster till och sydde tre nya docktyper och idag kommer jag att ha lika fullt upp. :-)

Igår använde vi en av mobilerna som modem till datorn, så att jag skulle kunna få iväg mail jag skrivit. Mår jag kollade igen på kvällen visade det sig att inga av mailen lyckats levereras, fastän de gått iväg från utkorgen! Skit! Men jag kan ta emot mail! Så jag kan läsa era kommentarer. :-) Men inte publicera dem. :-(

Vill man komma i kontakt med mig, vilket jag uppmuntrar ;-), så finns jag på facebook. Och där kan jag både svara också, eftersom jag gör det i mobilen! :-D

Nu ska hämta mitt te i köket och sen återgå till pysselbordet. :-)

Inga kommentarer: