26 oktober 2009

Auktionerna är avslutade, och lite babbel

Så! Nu är auktionerna klara, vinnarmail skickade och köparnas adresser skickade till mina pysselkollegor. Puh! Nu ska jag invänta inbetalningarna och när jag fått in dem ska jag berätta hur mycket vi fått ihop. Och så sätter jag in dem till Bröstcancerfonden. :-)

Idag har jag även börjat på ett projekt till Pandurotävlingen. Irriterande nog tar det mycket längre tid än jag tänkt! Eller ja, 10 minuter hade nog också känts som för lång tid, eftersom det ju redan är klart och supersnyggt - inuti mitt huvud. Haha!! Istället för att bli klar med en grej om dagen, får jag nu hoppa mellan olika projekt och sen få alla klara till på fredag. Men det funkar ju det också. Även om man inte riktigt får den där sköna känslan av att kunna beta av saker och stryka dem från listan. :-)

Och så håller jag på med en grej till: jag samlar folk till en första liten pysselträff! :-) Planen är att det är den första av många. Hittills är vi fyra, men jag hoppas få några svar till. :-)

Känner att jag är så slut att jag knappt vet vad jag skriver. Och efter mycket sittande har jag ont i ryggen. Ska ta och avsluta dagen med lite bastu och sen SOVA! För imorgon ska Totte leka med vatten och sand igen. - Sånt där händer hela tiden! Jag lever i en barnboksvärld. ;-) Godkväll!

Inga kommentarer: