15 september 2009

Sålt!

Jag har använt mitt block! :-)  På dagen nio månader efter att jag bestämde mig för att satsa på pysslandet sålde jag första äntligen min första sak! Tänk att det tog nio månader att virka ett litet mobilfodral! ;-) Det kan tyckas vara lång tid, men då ska man ha i åtanke att jag dels faktiskt inte hade en aning om VAD mitt pysslande skulle handla om när jag tog beslutet, och att jag tar det lugnt så att jag inte bränner ut mig igen. Skyndar långsamt. ;-)

Jag vet fortfarande inte vart jag ska sälja eller hur mycket saker och ting ska kosta, men jag vet att jag vill ha mer Pengar ;-) , så nu känner jag mig motiverad att sätta mig och producera lite! ;-) Haha!

Tack för kommentarerna och tankarna till förra inlägget. Kom gärna med mer synpunkter! :-)

Nu ska jag försöka gör något åt den där sömnbristen som jag släpar runt på!

1 kommentar:

Jenny Bergvall sa...

Hej
Vilken mysig pysslig blogg du har. Har lagt till den i min favvolista... för hit vill jag igen.
Ha det gott!