03 september 2009

Länkar och länktips

Medan jag sitter och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan ta en ny värktablett för mitt stackars öra, har jag passat på att fixa tillbaka mina länklistor. Jag skulle nog hellre vilja ha en "vanlig" länklista, men det var snabbare att göra på det här sättet. Och snabbt kändes bra just nu. ;-)


I vänsterspalten har jag även lagt till en länk (bilden) till bloggen Skip to my Lou, som har börjat sammanställa en länklista med presenter man kan sy. Perfekta ideer för presenter och julklappar, och toppen att kolla igenom när den egna inspirationen går på sparlåga. 

Andra bra sidor för inspiration och länkar till tutorials är:

One Pretty Thing
Sewing @ Craft Gossip
One Crafty Place
Sew, Mama Sew! blog

Ja, nu har ni fått lite att kolla på, när jag inte har något kul att visa här. Har ni tips på fler bra sidor får ni gärna lämna dem i kommentarerna! :-)

3 kommentarer:

Sanna sa...

Jag tar en tablett som heter rinexin som verkar avsvällande och hjälper mig genom mina jobbiga tider med öroninflammationer, ett litet tips bara =)
Kraaaaam
Sanna

Sanna sa...

Mmmm hon är en liten sötnos.. =)

Hur går det med öronen gumman? Något bättre? Har du testat rinexin?

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kraaaam
Sanna

Sanna sa...

Går lika bra att skriva dreglar =) hihi.. Mmm tårtorna är supermums!
Skönt att örat börjat ge med sig och jag håller tummarna att det inte tar om.. =)
Kraaaam
Sanna