06 september 2009

Fröken Lökens vrå


Dottern fick flytta ut ur mitt pysselrum för en tid sen (jag har för mycket saker) och delar nu rum med datorn (och en massa bråte). De senaste dagarna har hon jobbat på att göra det lite mer hemtrevligt, tror jag. Det har i alla fall kommit upp en hel massa teckningar.


Dessa måste ha kommit upp under förmiddagen. Kolla skorna! Snygga! Haha! :-D Vad gäller hennes pysslande kan man nog  säga att hon tycks vara mer lik sin far i det hon gör, än sin perfektionist-mor - det går SNABBT och hon fastnar sällan i detaljer! Men det kanske bara är en fas. Vem vet. (JA, det är klart att jag vill att hon ska bli lika duktig som jag, även om det är mer korrekt att säga att huvudsaken är att hon har kul. ;-) )

5 kommentarer:

Sanna sa...

Det är underbart med barn och deras kreativitet! =) hihi..
Hoppas att du är bättre i öronen.
Kraaaam
Sanna

Miss Cutiepie sa...

Haha hon är för söt :)

Laila sa...

Det är så kul att se vad barn hittar på. :-) Jag tycker det ser ut som hin gör det riktigt mysigt i sin hörna.

Miss Cutiepie sa...

Tack så mycket för alla toppen tips, ska bli spännande och nervöst :P
Och när man själv är flygrädd dessutom! Ps. glömde ju säga att skorna på teckningen var för underbara haha ♥

m sa...

Så fin blogg du har och vilken härlig liten vrå hon har. Härliga bilder! Krya på dig!